Irena Boguszewska

To była kosztowna pomyłka. 80 zł za zły numer konta

Czytelnik jest oburzony  - błąd w numerze konta wiele go kosztował Fot. Radek Koleśnik Czytelnik jest oburzony - błąd w numerze konta wiele go kosztował
Irena Boguszewska

Do naszej redakcji trafił Czytelnik, który ma problemy z Energą. Zapłacił rachunek za dostawę prądu i dostał wezwanie do zapłaty wraz ze sporą, jak dla emeryta, karą.

Żona Czytelnika opłaca systematycznie rachunki za zużyty prąd, ale przez pomyłkę za dwie faktury zapłaciła na stary numer rachunku zamiast na nowy. Nie wiedziała, że popełniła błąd do czasu, kiedy otrzymała wezwanie do zapłaty opłaconych już faktur. 20 listopada złożyła pismo w Biurze Obsługi Klienta w Koszalinie. Prosiła o przeksięgowanie wpłat na właściwy rachunek i zaliczenia kwoty wezwania do zapłaty a konto przyszłych płatności.

Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Irena Boguszewska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gk24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2021 Polska Press Sp. z o.o.