Edyta Hanszke

Rzecznik praw konsumenta: Reklamować możemy zawsze, zwrócić - już nie

Marek Trejda: - Zwrot musi przyjąć od nas także sklep internetowy Fot. Fot. archiwum Marek Trejda: - Zwrot musi przyjąć od nas także sklep internetowy
Edyta Hanszke

Rozmowa z Markiem Trejdą, rzecznikiem konsumentów.

W grudniu kupujemy więcej niż zwykle, a kiedy zdarza się nietrafiony prezent, wracamy do sklepu ze zwrotem i jesteśmy zdziwieni, że sprzedawca nie chce go przyjąć i oddać nam pieniędzy. Po czyjej stronie jest racja?

Przyjmowanie zwrotu towarów pełnowartościowych, jeśli kupujemy je w sklepie stacjonarnym, czyli w w siedzibie przedsiębiorcy, zależy od dobrej woli sprzedawcy.

Pozostało jeszcze 77% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Edyta Hanszke

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gk24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.