Alek Radomski aleksander.radomski@gp24.pl

Pół miliona bez przetargu na promocję Słupska

Z puli pół miliona złotych w ostatnich trzech latach kupowano m.in. gadżety promocyjne Fot. Fot. Krzysztof Piotrkowski Z puli pół miliona złotych w ostatnich trzech latach kupowano m.in. gadżety promocyjne
Alek Radomski aleksander.radomski@gp24.pl

Ponad pół miliona złotych w trybie bezprzetargowym w ciągu trzech ostatnich lat wydał ratusz na promocję miasta. Pieniądze poszły m.in. na gadżety promocyjne, ulotki, memy, reklamy na Facebooku, teledysk i gazetki promocyjne. Również na kampanię wyborczą.

Miesiąc potrzebował słupski urząd miasta na zebranie i udostępnienie danych dotyczących swoich wydatków promocyjnych. Na pytanie zadane pod koniec września, po prolongacie terminów, odpowiedź padła... po wyborach samorządowych. Można w niej przeczytać, że tylko w 2016 roku i bez przetargu, na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały promocyjne wydano lekko ponad 200 tys. zł. Rok później ta kwota była już niższa i wyniosła 172 tys. zł. Tegoroczne wydatki zamknęły się w 128 tysiącami złotych, co w sumie daje ponad pół miliona.

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Alek Radomski aleksander.radomski@gp24.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gk24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.