Joanna Boroń

Pociąg się spóźnił? Reklamujcie usługę!

Wypłata odszkodowania za opóźnienie następuje w ciągu miesiąca od złożenia wniosku. Fot. Radosław Brzostek Wypłata odszkodowania za opóźnienie następuje w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.
Joanna Boroń

Urząd Transportu Kolejowego opublikował dane. Zgodnie z nimi co trzeci pociąg PKP Intercity w te wakacje się spóźniał. To fatalne wyniki. Średni czas opóźnienia pociągów - z wyłączeniem spóźnień poniżej 5 minut - wynosi 17 minut i 48 sekund. Tymczasem Unia chce wprowadzić regulacje, że za opóźnienie powyżej 2 godzin, przewoźnik ma oddawać 100 procent ceny biletu.

Koleje regionalne w statystykach nie wyglądają tragicznie - na czas dociera 87,31% składów. PKP Intercity z punktualnością ma za to dużo większy problem. W trzecim kwartale tego roku jedynie 66,68% pociągów tego przewoźnika kursowało zgodnie z rozkładem jazdy.

W tym okresie na 460 tysięcy pociągów, spóźnienie powyżej 5 minut, miało ponad 55 tysięcy składów, powyżej dwóch godzin - 621.

Pozostało jeszcze 81% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Joanna Boroń

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gk24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.