Obowiązku jeszcze nie ma, ale firmy i sklepy już zaczynają ograniczać plastik

Czytaj dalej
Fot. Pixabay
Alicja Zboińska

Obowiązku jeszcze nie ma, ale firmy i sklepy już zaczynają ograniczać plastik

Alicja Zboińska

Unia Europejska chce znacznie ograniczyć plastik. Z użycia mają zniknąc m.in. plastikowe sztućce, słomki do napojów, talerzyki, a mocno ograniczone mają być plastikowe opakowania. I choć stanie się to dopiero za kilka lat, to nie brakuje firm, które już podejmuja takie decyzje.

W tym tygodniu o plastikowych ograniczeniach poinformowali przedstawiciele sieci marketów francuskich Carrefour. Firma zobowiązała się, że do 2022 roku zredukuje masę opakowań marki własnej o 5 proc. w stosunku do 2017 roku. W naszych sklepach tej siecia dostępne są już pierwsze produkty w opakowaniach z mniejszą ilością plastiku.

O tym, jak przebiega wycofywanie plastiku w polskich firmach przeczytasz w dalszej części artykułu...

Pozostało jeszcze 66% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Alicja Zboińska

Jestem dziennikarką Dziennika Łódzkiego, zajmuję się głównie sprawami konsumenckimi, pomocą naszym czytelnikom w rozwiązywaniu codziennych problemów. Piszę artykuły o tematyce społecznej, gospodarczej, na przykład o trendach na rynku pracy, działalności przedsiębiorstw. Zajmuję się również szeroko pojętym handlem, zmianami w działalności galerii handlowych, nie tylko w dobie pandemii.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.