Marzena Sutryk

Krajobraz wokół nas, czyli reklama goni reklamę - czy to się kiedyś zmieni

Krajobraz wokół nas, czyli reklama goni reklamę - czy to się kiedyś zmieni
Marzena Sutryk

W Koszalinie trwają prace nad projektem uchwały - tzw. kodeksem reklamowym. Uchwała ma uporządkować bałagan, jaki dziś dotyczy m. in. reklam ulicznych.

W ankiecie ogólnomiejskiej dotyczącej ładu przestrzennego i reklam w przestrzeni publicznej wzięło udział prawie 500 osób. Zdecydowana większość badanych zauważa nadmiar reklam na terenie Koszalina. Ogólna opinia respondentów na temat reklam w Koszalinie jest negatywna, uważają, że reklamy przesłaniają elementy architektury i krajobrazu, że jest ich za dużo. Reklamy te podobają się zaledwie 3% respondentów.

Pozostało jeszcze 90% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Marzena Sutryk

W Głosie Koszalińskim od 1998 roku. Obszar zainteresowań i poruszanych tematów to m. in. funkcjonowanie samorządu, głównie Koszalina i powiatu koszalińskiego, a tu niemal każda dziedzina życia - począwszy od inwestycji, poprzez sprawy urzędowe i działalność Rady Miejskiej, na jednostkowych problemach mieszkańców kończąc. To także polityka, a zwłaszcza jej przełożenie na lokalne podwórko. To również tematy z zakresu zdarzeń policyjnych, zwłaszcza z terenu Koszalina i powiatu koszalińskiego.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.