Iwona Marciniak

Kołobrzeg: Turystyka tak, ale nie za wszelką cenę

Kołobrzeg: Turystyka tak, ale nie za wszelką cenę
Iwona Marciniak

Czy kołobrzeżanie mogą mieć już dość turystów, których liczba systematycznie wzrasta? Kto powinien kreować politykę turystyczną Kołobrzegu? Jak powinno się rozwijać miasto, by być atrakcyjne za 5, 10, 20 lat i to nie tylko dla turystyów?

To tylko kilka pytań, na które próbowali znaleźć odpowiedź uczestnicy konferencji pt. „Wpływ zrównoważonej turystyki na rozwoj lokalny miasta Kołobrzeg”. Przygotowało ją kołobrzeskie Regionalne Stowarzyszenie Turystyczno - Uzdrowiskowe oraz Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Udało się im zaprosić do Kołobrzegu przedstawicieli świata nauki, na czele z profesorami Aleksandrem Panasiukiem (Uniwersytet Jagielloński), Beatą Meyer ( Uniwersytet Szczeciński), czy Jackiem Borzyszkowskim (Politechnika Koszalińska), specjalistów w dziedzinie turystyki, zarządzania nią i społeczno-ekonomicznych konsekwencji jej rozwoju. A zwłaszcza na ten temat jest o czym w Kołobrzegu rozmawiać. Dlaczego?

Pozostało jeszcze 68% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Iwona Marciniak

Piszę w Głosie Koszalińskim od 1998 roku. Mam szczęście mieszkać w Kołobrzegu, którego plaża - bez względu na porę roku - to najlepszy antydepresant i akumulator dobrej energii. Zwłaszcza gdy biega się po niej z psem. Informuję o tym co dzieje się w mieście i powiecie kołobrzeskim. Moje teksty można znaleźć w sieci na stronie www.gk24.pl, www.kolobrzeg.naszemiasto.pl oraz papierowym wydaniu Głosu Koszalińskiego i piątkowym Głosie Kołobrzegu.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gk24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2021 Polska Press Sp. z o.o.