Rajmund Wełnic

Autobusy elektryczne. Trzeba będzie płacić więcej za ładowanie baterii

Prąd do zasilania ładowarek baterii autobusów elektrycznych KM Szczecinek zdrożał od stycznia o blisko połowę. Fot. Rajmund Wełnic Prąd do zasilania ładowarek baterii autobusów elektrycznych KM Szczecinek zdrożał od stycznia o blisko połowę.
Rajmund Wełnic

Drożejący prąd może „położyć” ekonomikę transportu elektrycznego. W Szczecinku z tego „paliwa” korzysta głównie 10 miejskich autobusów.

Elektromobilność w powiecie szczecineckim nie robi na razie furory. Zarejestrowano raptem trzy pojazdy elektryczne, ale - nie licząc taksówki ufundowanej przez Kronospan w konkursie dla taksówkarzy - kupują je jedynie instytucje publiczne: jedno auto ma Zespół Szkół Technicznych, drugie Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych.

Pozostało jeszcze 86% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Rajmund Wełnic

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gk24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.